Onderwerp: Overhoop
Enkele bericht bekijken
Oud 8 October 2003, 09:49   #17
Little Angel
Watch it!

Little Angel's Avatar

Standaard

Oke, ik heb vandaag weer een smsje van hem gehad, hij zei dat ik me niet moest inhouden en dat hij best wel aardig kon doen tegen mij en dat hij het er ook moeilijk mee heeft, dat vind ik echt zo klote om dat te lezen. Ik heb het niet moeilijk met hem maar wil hem gewoon niet spreken omdat hij allemaal klote tegen mij heeft lopen doen, Mij allemaal heeft lopen uitschelden enzow en zeggen dat ik hem alleen maar gebruikt heb en dat pik ik niet. Nu verwacht hij dat ik normaal tegen hem doe?!? Das toch gewoon te gek voor woorden?

Ik ga hem echt niks terug sturen al zou ik hem graag de grond ik willen boren. Ik ben gewoon nu weer super kwaad, hoe kan hjij nu denken dat ik na alles wat hij heeft gezegt, normaal tegen hem doe?? Dat kan hij echt wel vergeten, mij eerst en snol, slet en hoer noemen en nu ineens lief gaan lopen doen...

Het wordt er niet makkelijker op op deze manier.... Niet echt, telkens wordt ik werer kwaad als hij wat laat horen en dan over een paar dagen begin ik weer te janken.... This gewqoon niet eerlijk, waarom ken hij mij niet gewoon met rust laten??