Citaat:
Originally posted by supergirl
Wie zegt dat ik er me ouders mee op scheep...je komt nu met allemaal argumenten die op mij helemaal niet van toepassing zoals bijvoorbeeld de postbode....als je goed heb gelezen zag je dat ik 3 hoog woonde en dus geen last heb van postbodes...en ik ben al lang van plan om het huis uit te gaan zodra ik me studie af heb en dat duurt dus nog 2 jaar daarna gaat tie gewoon met mij mee.
Hij zit helemaal niet lang alleen thuis misschien hoogstens een uurtje dus dat argument valt ook alweer weg.....
Het is helemaal niet zo dat we dit idee vorig week in ons hoofd hebben gekregen ofzo we hebben er al heel lang over nagedacht...maar waarom zit ik mezelf eigenlijk te verdedigen,dit was de vraag helemaal niet...ik vroeg gewoon naar goede adresjes en niet naar een kruisverhoor over of ik me hondje wel goed zal verzorgen ja of nee.....
|
Sorry, maar ik heb gewoon iets te vaak mensen gezien die gewoon een hond nemen zonder er bij te denken. En dan vervolgens erachter komen dat de hond toch niet in hun leven past, en dan vervolgens de hond verwaarlozen of naar een asiel brengen. Dat het bij jou wel overnagedacht en dergelijke is is alleen maar goed maar dat kon ik niet weten.