Onderwerp: Overhoop
Enkele bericht bekijken
Oud 8 October 2003, 12:26   #21
Little Angel
Watch it!

Little Angel's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by HazesRules
Ik weet twee dingen heel erg zeker:

TEN EERSTE: Wat ik op liefdesgebied doe is niet jouw zaak. En daar kom ik je niet mee lastig vallen.

~* Deed je wel want je wilde toch langskomen bi de super en ik zou het ZO erg afleggen tegen haar*~

Ik hoop gewoon dat je er snel overheen komt. En het boeit me ook geen fuck waar je problemen mee hebt en waar je om moet huilen.

~* What the problem then?*~

Knoop nou gvd eens in je oren dat we ANDERHALF jaar van alles hebben gedeeld, we hebben om elkaar GEGEVEN.

~* Heel goed, VOLTOOID VERLEDEN TIJD*~

En die anderhalf jaar zijn nu niet opeens in rook opgegaan. Ik heb er heel erg veel GOEDE dingen van geleerd.
Ik geef nog steeds om je, ook al is het twee maanden uit. Je stond elke dag voor me klaar. IK VERGEET TEN MINSTE NIET DAT ER IEMAND VOOR ME KLAAR HEEFT GESTAAN. JIJ HEBT ZOVEEL VERDRIET DAT JE HET WEG PROBEERT TE STOPPEN.

~* En ik zal nooit vergeten dat jij zei dat ik een grote fout van je was en dat ik je hebt gebruikt*~

TEN TWEEDE: Ik hoop dat je goed terecht komt, en ik hoop ook dat je het een plekje kan geven. IK BEN DIT NIET AAN HET STUREN OMDAT IK EENZAAM BEN, WANT WIE IS ER NOU EENZAAM??? JIJ WAS EENZAAM, AL VOORDAT JE MET MIJ HAD. JE WERD TOCH GEPEST?

~* Jezus, ik voel me nu niet eenzaam hoor, heel soms, dat zei ik toen ook, en nee ik werd niet gepest, ja... 4 jaar geleden ja!! *~

JA TOCH? JE WAS TOCH EEN PISPAAL? KLOPT TOCH? IK STUUR DIT OMDAT IK HOOP DAT JE GOED TERECHT KOM, IK HEB HIER HELEMAAL GEEN VOORDEEL BIJ, MAAR TOCH HEB IK HET VOOR JE OVER.

~* Waarom?*~

Je begint ondankbaar te worden.

~*Alweer? Goh, wat ben ik toch een kutwijf. Misschien was het toch niet leuk die 1,5 jaar....... Snap je de hint nu nog niet?*~

En dat we boos op elkaar zijn geweest, dat zijn alle stelletjes wel eens, dat is ook goed, anders gaat het mis. Boos zijn is niks verkeerd, boos BLIJVEN is verkeerd!

~* Zeggen dat ik nooit van je heb gehouden en je heb gebruikt en zeggen dat ik een fout was vind ik best wel iets om heel lang boos over te blijven, misschien zit je wel te diep in je eigen problemen met je tentamen gister enzow. Maar dat wil niet zeggen dat je alles op mij moet afreageren zoals je eerst altijd deed, dat pik ik niet meer en mijn vriendinnen al helemaal niet, die worden al kwaad omdat ik hierop reageer en dan heb ik het niet over die vriendinnen van mij die jij kent, denk je nou echt dat ik elke dag zit te janken? Blijkt maar weer hoe goed jij mij kent lieve schat, niet dus! Je kent me alleen verliefd, en dat ben ik niet meer en ik ben erachter gekomen dat ik mezelf zo veel leuker vind, voor elke jongen hier zijn er 1000 andere, dus waarom zou ik er om 1tje zitten huilen?*~
Begint het kwartje eindelijk te vallen?