bedoel je dit stukje?
Citaat:
"Stel: je wilt als krant een stukje schrijven over een voetbalclub en haar supporters, maar je hebt geen idee van de gebruikelijke naam van de fanatieke supporters aldaar. Blijkbaar is de naam niet bekend genoeg. Wat doe je als krant dan?
In rotterdam houden ze er in ieder geval vreemde gewoonten op na. Werd er laatst ook nog gesproken over de F-Side van feyenoord in één van de bekendere kranten, nu was het de beurt aan de Dordtenaar (!!!) om een zelfde actie uit te halen. Naar aanleiding van de gespeelde wedstrijd tegen F.C. Karnten (wie?) werd er in een voorpagina stukje gemeld dat de scorende spits Buffel zijn goal vierde met de F-Side. Daar sta je dan als kakkerlak te juichen voor een goal in een belachelijke wedstrijd tegen een nietszeggend clubje en word je als klap op de vuurpijl genoemd als fanatiek aanhanger van de club die je het meest haat... altijd leuk!
Blijkbaar is het in de regio rotterdam nog steeds niet bekend hoe ze de eigen fanatieke supporters moeten noemen en wordt de naam F-Side daar gezien als een algemene benaming voor de fanatiekere (harde) supporters. It's all in the name.... "
|
Ik kon namelijk geen forum vinden ofzo waar meningen staan van Ajacieden. Dit stukje is volgens mij het zelfde stukje als die Superjood hier boven heeft geplaatst, maar goed.
Als het idd dit stukje is vind ik het wel knap dat je daar deze mening uit kan halen "
Ik geef gewoon dat ik ajacieden niet snap die nu Feyenoord uitlachen, omdat ze geen naamsbekendheid zouden hebben."
Tis namelijk door 1 iemand geschreven en dus 1 mening. Zoals ik al zei is dit geschreven door 1 iemand en dus niet door 'de joden' of ' Ajacieden'. Benamingen die jij wel gebruikt. Als je trouwens wel meerdere Ajacieden hebt horen lachen om de (niet) naamsbekendheid wil dat ook niet meteen zeggen dat 'de joden' dat dan maar denken. Als ik een aantal Fey hoor zeggen dat ze Rob baan weg willen hebben, ga ik toch niet hier roepen dat de 'kakkerlakken' Rob baan zat zijn. Dat is volgens mij iedereen over 1 kam scheren.
Ps de site die jij linkt is niet een site die de gewone Ajaxfan, die om de week lekker met vriendin of kind of weet ik veel wie naar de Arena gaat om een potje voetbal te zien, bezoekt