bah
ik kan me af en toe zo boos makuh over de media en sommige mensuh in mn omgeving niet te veretuh. Ik hadin groep 8 een normaal gewicht maar ik ben heel erg onzeker geworduh doordat wij allemaal hele dunnuh mensuh in de klas hadduh. Ik wou graag ook zo dun zijn. Toen k in de eerste ok nog eens een kutjaa rhad ging ut in de tweede helemaal mis: Ik at nooit meer iets. smorgens at ik niet en de boterhammen die ik mee naar school nam gooide ik weg. Verder deed ik elke dag thuis allemaal spieroefeningen en zorgde dat ik savonds zo min mogelijk at. Ik werdt heel stil en werdt heel erg gepest waardoor ik nog onzekerder werdt en nog minder ging etuh. Op het einde van de tweede was ik 13 jaar 1.55 en woog 38 kilo. Ik was een skalet. paste haast geen kleruh en vond mezelf nog te dik. Toen riepen er op een gegeven moment allemaal jongens van school dat ik een anoractia petientjuh was. In de 3e kreeg ik een veel leukeruh klas en echt goede vrienden. Zij hebbuh me gestimuleerd dat k helemaal nei dik was en daardoor ben k weer wat gaan etuh maar snoepen deed ik absoluut neit. Toen ik met carnaval een hele hechte vrienden groep kreeg ging ik veel uit en naar veel feestjuhs waardoor ik op een gegevenmoment vaak geconfronteerd werdt met het feit dat ik nix at. Ik ben toen af en toe wel wat gaan sneopen. In de 4e was ik helemal genezen en at en snoepte ik normaal. Nu ik weer een normaal gewicht heb(misschein iets te zwaar 1.60 en ik weeg 60 kilo) krijg ik van diezelfde jongens die mij vroeger anorexia patientje hebbuh genoemt de woorden 'dikke zeug', 'olifant' en weet ik veel wat naar mn hood gesmetuh dat doet me vaak best pijn en de laatste tijd heb k best vaak een week dat ik nix eet maar dat hodt ik dna niet vol en ga de week erna eel veel etuh.
Ook met de media ben ik ut absoluut niet mee eens. Al die modellen met hun maatje 34 dat is ehct niet altijd even gezond hoor en vaak ziet ut r ook neit uit. Die meisjes hebbuh meestal geen vrouwelijk lichaam (geen heupen en geen tieten).
Ik hoop dat sommige mensuh na dit te lezuh eindelijk iets beter gaan nadekuh!!!
xxx virginia
|