Citaat:
Originally posted by the_Dude
Ach ja, ik heb ondertussen ondervonden dat contact houden toch wel erg moeilijk is! Ook omdat het regelmatiger werd..., we zijn nog uit eten geweest (op de terugweg pakte ze ook nog gewoon mijn hand vast....), en in het begin was zij ook degene die het contact zocht... dat vond ik best moeilijk...
ik heb haar gebeld en ze kon het helaas niet eens begrijpen.., waardoor we een heel ongezellig gesprek hadden, terwijl mijn bedoeling enkel was om te zeggen voorlopig geen contact meer te hebben omdat ik haar nog teveel mis! Ze voelde zich aangevallen.... omdat ik ook zei dat het wel een beetje inconsequent leek... en ging zich dus verdedigen.... helaas....
|
Ik spreek mijn ex-vriendje ook (bijna) niet meer... Af en toe nog... Na alles wat er gebeurt is hoeft het eigelijk niet meer. Ik weet helemaal niet meer wat waar is en wat niet, dus vriendschap is voor mij ook moeilijk...
... ik weet dat hij me nu na 5 maanden nog steeds terug wil, maar ik hou 'm vrij goed op afstand

Das't beste voor mezelf, én voor hem... Hij vind dat natuurlijk minder (zacht uitgedrukt) maar da's nu eenmaal pech voor hem
Gedaan = gedaan