phuuu, wat je nou toch allemaal niet gaat mee maken in die trein van R'dam naar Hoek van Holland zeg...
Wil je eerst op een lege bank gaan zitten, zegt een wijf in het engels tegen je dat die bezet is voor "2 friends" en ik daar niet mocht gaan zitten, maar d'r baby was gewoon bezig met aan die tieten te lurken
Toen kregen we zo'n zwarte als conducteur, en achter je heeft een wijf van een jaar of 60 een strippekaart, maar die kaart was 6 minuten over tijd ofzo en die aap zei d'r wat van.
toen ze zei "oh, gaat dat tegenwoordig zo" die neger begon helemaal te flippen over vaag macho gedragen (?) :S en dat hij daar niet van houdt en ze dus een bon kreeg van 6 euro.
Ik me toen ook maar is omdraaide om gezellig mee te kijke, en dat wijf zei dat ze een klacht in ging dienen, waarop die neger zei:"ik wacht nogsteeds op me eerste klacht na 12 jaar" Inkoppertje voor mij natuurlijk om te zeggen dat ie na 12 jaar hier nog niet echt goed nederlands praatte, maar hij negeerde me.
Toen die het geld ineens uit die klauwen van dan wijf rukte zei ik d'r ook maar op een normale toon "doe effe normaal joh", en toen begon die ineens als conducteur kanker op en iets met economische vluchteling bla bla bla tegen mij dat wijf te schreeuwen.
Dan maak je het wel heel erg leuk als conductuer, dus gingen nog meer mensen zich ermee bemoeien, maar toen moest ik al helemaal stil zijn van hem, want hij kon me makkelijk hebben zei die "oh geinig, ik jou ook"
"nee niks" antwoordde de conducteur en vervolgde zijn weg door de trein
Toen 5 minuten later was het nog gezellig met een somalier die dacht dat ie Remy Bonjasky was met z'n marokkaanse vrinde
Wat je allemaal niet meemaakt in een kleine 15 min. treinen zeg!
Ik had zelfs m'n boek er voor opzij gelegen!
Ouderwets niveau WJD dacht ik zo.
|