Onderwerp: Ledenstaff?
Enkele bericht bekijken
Oud 11 October 2003, 15:36   #17
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Nou van mijn part mogen ze al die criminelen die voor weet ik wat in de bak komen ook gerust hun stemrecht afpakken, zou ik geen probleem mee hebben, maar een forum is ook niet hetzelfde als de echte werekld huh
Wij hebben bijvoorbeeld geen verklaring van de rechten van het lid waar we rekening mee moeten houden enzo
En geen probleem dat ie leest wat er in ledenstaff staat hoor

Ik wil zo gewoon proberen de mensen die hier op dingen zouden stemmen enkel omdat hun vriendjes het hun vroegen om dat te doen er een beetje uitkrijgen ..je weet wel zo'n mensen die ook op forza als fb zouden stemmen ..
niet stemmen omdat ze denken dat dat goed is voor LL.com maar gewoon omdat ze dat leuk vinden, omdat ze gewoon irritant willen doen of omdat iemand hun vroeg dat te doen.
Helemaal mee eens, met dat laatste!! Lijkt me raadzaam om te beginnen met het probleem bij de wortel aan te pakken, nl binnen de eigen staff

Als Marco slim is, dan maakt ie even een nieuw nicknamepje aan, en dan kan ie zo weer op leden-staff stemmen.. Bovendien, voor het aanmaken van een nieuwe nickname is niet eens een geldig e-mailadres nodig!! Hebben jullie daar al eens op gelet eigenlijk Ik teste laatst dat nieuwe systeem eens uit, en als ik wil heb ik binnen 3 minuten 10 nieuwe nicknames aangemaakt Dubieus.. Maar als je leden-staff dan graag besloten wilt hebben, lijkt het mij dan een goed idee om mensen alleen toe te laten zoals met mannen en meiden, want op deze manier blijft het vooralsnog dwijlen met de kraan open
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden