Enkele bericht bekijken
Oud 13 October 2003, 19:34   #7
FiZz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
dat neemt nog niet weg dat je gewoon van andermans kapitaal af hoort te blijven
Ik ga er maar gewoon niet meer op in, want het blijft toch over het algemeen dan een discussie tussen:

1. De mensen die het belangerijker vinden dat er van andermans spul moet worden afgebleven.

2. Dat mensen ergens moeten kunnen wonen.

Als je heel erg veel graan over hebt, en het dus niet gebruikt, kun je het toch ook wel geven aan mensen die graan tekort hebben. En als je het dan niet geeft, en er komen geen oplossingen, dan vind ik het niet raar dat ze het gaan stelen.

MAAR ik vind wel dat eigenaren makkelijker de panden weer tot hun beschikking moeten krijgen ALS er echt plannen voor zijn (en dus niet slopen, en dan vervolgens het stuk grond 2 jaar braak laten liggen terwijl er mensen hadden kunnen wonen).

EN er moeten wel wat regels komen voor de krakers, dat ze het pand laten zoals het is, of opknappen. Maar dus zeker niet de boel kappot maken. Maar dat gebeurd toch meestal niet, want waarom zou je je huis kappot maken?

Aanpassingen owkee. Maar afschaffen niet. Laat ze, zoals ik al zei, liever opzoek gaan naar oplossingen voor het woning tekort.
  Met citaat antwoorden