Enkele bericht bekijken
Oud 16 October 2003, 15:20   #82
JEANUS
Guest

Standaard

EERST wil ik ff zeggen dat ik het vet vind dat je dit topic hebt geopend !!!!!!!!
Mensen , waarom houdt de ene mens van dropjes en de andere van koekjes ? Waarom valt de ene mensen op zijn eigen geslacht en de andere niet ?!

Ik vind het echt de meest vette bullshit dat je ''anders'' bent als homo zijnde , je bent toch ook gewoon een mens !!!
So what dat je op mannen valt , dat is heus geen foutje van moeder natuur , zo ben je gewoon.

En ik snap wel wat Instructio4 bedoeld , maar voor mij is een homo of een lesbienne net zo natuurlijk als een hetero.
Ik ben het er wel mee eens dat hij zegt dat tegenwoordig lesbienne zijn een mode is ofzow , ik zie het niet met homo's , maar wel meisjes ( vriendinnetjes van mekaar ) die dan oppeens met elkaar gaan zoenen.
maar dat vind ik gwn zwaar zielig , ik bdoel als iemand gwn een x met een meisjes zoent GEEN PROBLEEM! Zal ik ook wel een x doen hoor , en nog wel meer met mij! Maar ga NIET oppeens roepen dat je bi bent als dat niet zo is. Dat vind ik wel zwaar triest.

Maar goed , ik vind dus dat homo's , bi's en lesbienne's VOLKOMEN normaal zijn. Ik vind homo's juist superlieve mensen meestal !!! Ik werk veel met homo's omdat ik inde mode werk en veel visagisten enzo zijn homo , die zijn ZO leuk joh!
  Met citaat antwoorden