Enkele bericht bekijken
Oud 16 October 2003, 15:30   #1
JEANUS
Guest

Standaard Dun zijn is ook niet alles !!!

Ik las in een ander deel van dit forum iets over ''Vinden jongens dikkere meisjes ook leuk'' en IN dat topic stonden dingen als : Ik vind dikkere meisjes veel gezelliger als dunne meisjes.

Iedereen zegt altijd tegen dikkere meisjes '' het gaat om het innerlijk''
Waarom wordt dat niet tegen dunne meisjes gezegd ? gewoon ONTZETTEND hypocriet. Dun zijn is ook niet alles , ik kan het weten. Ik ben 1.79 en weeg 54 kilo. Ik zie er NIET ongezond uit , ik ben gwn superdun. Dat is voor mensen al een reden om aan te nemen dat ik OF anorexia heb OF arrogant ben , maar als ik er bij vertel dat ik als model werk dan ben ik oppeens helemaal de Uber Bitch.

Ik vind het echt BELACHELIJK dat dunne meisjes niet mogen klagen. Ik ben mijn hele leven gepest omdat ik te dun ben. Dat ik nu model ben helpt voor mijn zelfvertrouwen , maar ik ben helemaal niet arrogant!

Ik vind dat IEDEREEN mooi is. Dik dun lang kort , we zijn allemaal mensen. Maar ik word er boos om dat mensen zeggen bij wijze van troost dat dikke meises toch veel leuker zijn , dat je liever wel iets hebt om vast te houden , dat je neit tegen een skelet aan wilt kijken. Want tegen de dikkeren zeg je '' Belachelijk dat mensen je op je uiterlijk aanvallen'' maar doe je nu niet PRECIES hetzelfde bij dunne mensen ?!?!

Dit wou ik ff kwijt !!!
  Met citaat antwoorden