Citaat:
Originally posted by DJ Stevie
heel komisch hoor, maar BREIN zegt dat ze bezig zijn met mensen opsporen die teveel downloaden, onzin, als je download verbreek je de auteursrechten, MAAR je provider mag je gegevens niet vrijgeven, in dit geval gaat de privacywet boven de auteurstrechten, dus hoef je voorlopig niet bang te zijn
er is ook een nepbrief in omloop van buma/stemra, dat je meer als zoveel mp3tjes in 1 maand had gedownload, onzin, is allemaal nep, voorlopig hoeven wij ons geen zorgen te maken
dat we gepakt worden tenminste want ze hebben wel een andere manier gevonden om ons te pakken namelijk, een irritant geluid in je mp3tjes, als 1tje het heeft worden het er zo een paar honderd, gewoon ff doorzoeken, in het begin afluisteren of die het heb jah of nee, voorlopig geen probleem dacht ik
|
Van zo'n geluidje heb ik helemaal nooit last
Daarom download ik ook niet van zo'n kutoprogramma als Kazaa. Het is traag, iedereen kickt je eraf en er is niks op te vinden. Plus die irri pop-ups. Neej ik pak wel mp3's van officiele rel groups. Dat schiet beter op. En zo soms ben je dan nog wel eens in staat om tegen 200 mb ogf meer iets te downloaden. En dan heb je nagoenoeg altijd gewaarborgde kwaliteit.