Enkele bericht bekijken
Oud 16 October 2003, 20:13   #36
Xessex
Guest

Standaard

Mijn favoriete uitgaansplek das niet zo moeilijk.

1. Soort feest:

Relatief klein illegaal feestje, dance georienteerd.

2. Locatie:

- Progressive House/Techno in een bos met zandverstuiving en 1 a 2 kleine meertjes (vennetjes) waarlangs je een een chillout area kan maken. De 2 area's dienen dan wel een stukkie van elkaar af te liggen. Das mooi voor de entourage om een stuk tussen de bossen te kuieren naar waar de lichtjes van de andere area vandaan komen. Toch een stukkie spanning.
- Tekno in een mooi duister kraakpand of in een niet opgeknapte fabriekshal.

3. Tijd....

Beginnen bij zonsondergang en het uur voordat de zon weer opkomt alleen nog wat sfeermuziek opzetten in bijvoorbeeld zo'n chillout plek langs het water om daar te bij te komen van alle inspanningen.

4. Sfeer

Vooral liefhebbers dan wel kenners moeten aanwezig zijn. Dan is de sfeer altijd goed omdat die mensen 1. ook echt voor de muziek komen (en niet om een potje te knokken) 2. zij de muziek ook begrijpen.

5. Decoratie ed....

Niet teveel zooi opstellen zeker niet in een bos wat mijn voorkeur heeft als locatie. Een paar krachtige stroboscopen en wat donkerblauwe en ander donkerkleurige lichten zijn al voldoende. Het moet namelijk toch wat donker ogen. In een chilloutarea mag er wel wat hangen zeker als dat in de buurt van een meertje is. Dan kun je denken aan het spannen van lichtkoordjes langs de paden dioe je kunt bewandelen. Of je verlicht op een mooie sfeervolle manier het barretje of de bomen.

6. Drugs....

Als er genoeg liefhebbers voor een gezellig nachtje stappen aanwezig zijn dan kan het van mij gerust. Zolang ik der geen last van heb evenals andere feestgangers en dat is bij liefhebbers meestal niet zo het geval.