wat moet ik doen??
Ik wist niet precies waar ik dit moest neerzetten, maar dit komt tog aardig overeen....
Ik heb nooit gedacht dat het zou kunnen, nou het tog lijkt te gebeuren weet ik niet meer wat ik moet doen.
Het gaat om mn vriendin, zolang ik haar ken (zo'n 2 jaar) heeft ze altijd al een minderwaardigheidscomplex gehad. Ze vond zichzelf altijd het lelijkste van haar vriendinnen en zei vaak dat jongens meer op haar vriendinnen vallen. We hebben altijd gezegd dat dat niet sow is, maar geloven doet ze niet.
Nou heeft ze me eergisteren vertelt dat ze denkt dat haar vriendin en der vriendjuh haar niet mogen... ik heb haarvertelt dat dat heus niet sow is..
nou gingen ze gisteravond naar de film. Ik vroeg vanaochtend aan het vriendjuh van der vriendin of het leuk was. Zegt ie jah. Als ik 's middags een jongen spreek die mn vriendin ook via msn spreekt, zegt ie dat ik hemmoet helpen. HIj vertelt me dat mn vriendin zelfmoord wil plegen. Ik vraag haar wrom ze het deed en ze geeft flippend antwoord dat ze wou voelen wat haar moeder voelde (haar moeder heeft kanker en het gaat thuis ook slegt, gescheiden ouders etc.) Maar toen ze vroeg of we erover op wilden houden deed ik dat. Maar ik hoorde dat de vrienden die erbij waren nix hebben gedaan behalve 1 vriendin, die heeft staan huilen en schreeuwen tegen haar dat ze moest ophouden, en dat maakte me zo kwaad......
Misschien ben ik geen goeie vriendin geweest en had ik het moeten zien aankomen
Ik weet niet wrom ik het hier zet, maybe omdat ik mn hart wil luchten.
|