Citaat:
Originally posted by Miss Death
En dat maakt alles dan in 1 keer goed? Dan is het ineens geen ranzig beroep meer? Weet je hoe erg het is om als meisje op zo'n vreselijke manier door een jongen genomen te worden? Weet je hoe traumatisch dat is?
Snap zowiezo niet hoe mannen zelf zo gek kunnen zijn om zo misbruik van een meisje te maken, in plaats van te zeggen dat ze een normale baan moeten zoeken. Laat ik het zo zeggen, als er geen mannen zouden zijn die gestoord waren en ziek in hun geest dan zou er geen prostitutie bestaan.....
|
Wat een lulkoek zeg, neem me niet kwalijk...
Ten eerste moet je het verschil maken tussen legale en illegale prostitutie. Jij scheert al die meisjes over één kam. Dat kan niet. In de legale wereld gaat alles "netjes".
Nieuwstad (in Groningen) is één van de veiligste buurten in de stad...
In de illegale prostitutie, jah, daar is het één grote bende en je bent idd niet goed snik als je daar langs gaat, maar "officiele" hoeren, ach, dat valt best mee denk ik zo. Het is gewoon een beroep uiteindelijk en je werkkleding is belasting aftrekbaar (lekker krom begrip

).
Ze kiezen daar uiteindelijk zelf voor, het is niet zo dat ze gedwongen worden, althans, niet in Nederland, in landen in het Verre Oosten ligt dat misschien iets anders, maar hier valt het allemaal wel mee.