Onderwerp: Slotjesbeleid
Enkele bericht bekijken
Oud 22 October 2003, 18:09   #2
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Iedereen weet dat chatten niet de bedoeling is. Als je op een forum als ADB toch gaat lopen chatten zou ik er ook gelijk een groot slot opgooien, anders krijg je -als FB- alleen al RSI van het deleten.
Willen de mensen dan toch nog een poging wagen om het onderwerp, als het de moeite waard was, nieuw leven in te blazen, dan openen ze maar een deel II.

Op een forum als discussie ligt dit natuurlijk anders. Daar komen niet veel mensen, dus wordt er ook nauwelijks gechat. Veel makkelijker dus om het gechat te verwijderen dan op ADB of F&P.

Dit geldt in feite niet alleen voor gechat, maar ook voor off topic, flamen en alles waar slotjes voor worden gezet...

Over oude topics. Persoonlijk vind ik dat elke FB dat voor zich zou moeten uitwerken in Gedragsregels, maar dat anders een termijn van ongeveer een maand moet worden aangehouden.

PS.. over een week of drie verwacht ik de nieuwe regels actief te hebben... Deze zullen binnenkort aan jullie worden gepresenteerd op dit forum, waarna wij een periode de tijd nog hebben om de kritiekpunten eventueel op te nemen in de nieuwe regels, waarna ze van kracht worden. Dit slechts als zijdelings puntje ad info, dus je hoeft er niet op in te gaan en je ziet het vanzelf wel verschijnen...