Enkele bericht bekijken
Oud 24 October 2003, 11:55   #26
JEANUS
Guest

Standaard

Bij mij was het geen jaloezie , want ik zag er echt NIET uit , dta is echt een feit. Nu ben ik wel ietsje dikker , en ik zie er niet meer zo ongezond uit als toen ( ik was toen ook ziek , had erge allergien enzo ) Dus neej , dit was geen jaloezie.

En klootzakkie , je hebt helemaal gelijk. Er word gezegd ''Sta erboven , trek je er niets van aan!!!'' maar het snijdt ECHT als een mes door je heen. Bij elke keer dat je het woord ''botje'' (mijn bijnaam dus vroeger) hoort breekt er gwn een stukje van jezelf af. En normaal heb ik een supergrote bek , als iemand wat zegt lul ik em deruit , maar als ze het DAAROVER gaan hebben klap ik dicht en moet ik huilen.

QOUTE : dat vind ik niet. ik denk dat nog steeds de meerderheid van de meisjes zichzelf vergelijken met modellen en willen alleen maar dun zijn.
Wil ik ook nog ff wat over zeggen. Het is natuurlijk waar , ik ben zelf model en heb een jaar in parijs gewoond. Wat ik daar allemaal gezien heb! Meisjes die vet vage sapjes drinken en vet vage dingen eten, meisjes die echt zo dun zijn , daar ben ik dik bij. Ik was zelfs , naja niet 1 van de dikkeren , maar bijvoorbeeld : ik moest een keer een broek passen en die heb ik gescheurd omdat ie niet over me kont heen kwam. Naja , ik vond het eigenlijk niet zo erg! Die vrouw wel hahaha , die was boos

Ik heb gwn wat dat betreft mazzel , ik kan alles eten ( en doe dat ook ) , maar ZODRA ze zeggen dat ik te dik ben zeg ik : DOEI! want ik weiger om mezelf uit te hongeren.

Ik kan niet zonder shoarma
  Met citaat antwoorden