Enkele bericht bekijken
Oud 24 October 2003, 12:34   #73
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by WhizzCat
1. 14 t/m 16 jaar bedoel ik daar mee...

2. Dat is pas een niets zeggend argument, excusez les mots

3. Dat kan wel wezen, maar de maatschappij verloedert en wij worden verlokt met allemaal mooie dingen die erg slecht zijn. Je mag dan wel zelf je keuzes maken, maar desondanks zijn er op dit moment nog andere mensen die voor jou gedrag verantwoordelijk zijn.

4. Omdat kleine irritante wijsneuzen zoals jij het verschil tussen theorie en mening niet snappen

5. da's natuurlijk een BS punt
1. Zeg dat dan

2. Hiermee bedoel ik dat als je volwassen bent, kan je je eigen keuzes maken. En mijn broer heeft mij niet aan het roken gebracht, zoals ik net verkeerd geformuleerd heb, maar hij gaf mij enkel de eerste peuk waar ik wekenlang om heb moeten zeuren

3. Wie zou er verantwoordelijk voor mij moeten zijn? Op school leer ik net zelfstandig werken, krijg ik dit weer te horen van zo'n rookverslaafde

4. Theorie : Alles behalve praktijk, Mening : hoe je daarover denkt. Dus dat betekent dat je iets doet waar je eigenlijk een bloedhekel aan hebt (roken bedoel ik dus) ?

5. Nee, dat was zodat je nog eens beter kan nadenken over mijn onoverwinnelijke punten
Impressions is offline   Met citaat antwoorden