Enkele bericht bekijken
Oud 24 October 2003, 22:02   #4
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Ik ben niet tegen downloaden van muziek, downloaden is ook niet strafbaar. Uploaden is echter wel strafbaar, maar daar kan de politie nooit achter komen wegens computervredebreuk (privacy dus) Het branden ervan, en niet alleen van gedownloade muziek, maar ook van gekochte muziek en tevens ook spellen. en doorverkopen is echter wel illegaal, en dus strafbaar. Maar daar ben ik niet tegen, aangezien de cd prijzen nu echt veel te hoog zijn. Een gemiddelde scholier, dus de doelgroep van de meeste platenmaatschappijen heeft nou eenmaal niet genoeg geld om cd's te kopen, niet veel in elk geval. Dus branden is de enige optie die dan nog overblijft. Als de prijzen van cd's omlaag zouden gaan zou ik blijven downloaden, niet omdat ik cd's dan nog te duur vind, maar omdat het geld ervoor niet in mijn budget past. Niet dat ik mijn gedrag goedkeur, maar het is pure noodzaak. En als ik zou moeten betalen voor downloaden bij Napstar, maakt het me niks uit, aangezien ik Kazaa gebruik. En als Kazaa er geld voor zou vragen zou ik cd's branden van andere mensen. Was dat een serieuze reactie? Ja, dat dacht ik ook
Impressions is offline   Met citaat antwoorden