Citaat:
Originally posted by L_angeldc
ik denk dat dat voor iedereen verschilt.
de een vindt iemand mollig terwijl een ander die al als dik bestempelt, er is niet een soort standaard voor iedereen.
|
Het ligt er ook aan hoe je je kleedt, en dus hoe het vet (ja sorry niet om lullig over te komen, maar dat is het echt) getoond of juist verborgen wordt. Maar mij maakt het niets uit hoe dik of dun iemand is, als hij/zij maar goede uitstraling heeft. Dit betekent overigens niet dat ik bi ben, maar ik spreek in meervoud omdat ik denk dat meer mensen mijn mening delen. En innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, misschien is uiterlijk populairder onder jongeren, maar dan is het een relatie van niets, omdat uiterlijk helaas met de jaren verdwijnt (rimpels enz.) Maar ik zou dus misschien wel op je kunnen vallen, als je een goede uitstraling zou hebben. Probeer je geen zorgen te maken of je er goed uitziet of niet, een beetje is natuurlijk menselijk maar probeer er niet TE veel op te letten, omdat je dan imperfecties, die elk mens heeft, gaat zien en daar ga je je aanstoren, wat een negatieve invloed heeft op je uitstraling.