Enkele bericht bekijken
Oud 25 October 2003, 10:27   #41
lieve colafles
Guest

Standaard

dikke meisjes kunnen misschien vaker gepest worden, dat weet ik niet heb ik geen statestieken over gelezen.. wat ik wel weet is dat het behoorlijk KUT aanvoeld als je elke gymles uitgelachen wordt en als ze elk schikbaar moment wat ze kunnen vinden tegen je zeggen dat je een skelet bent, ik weet zeker dat er heel erg veel dunne meisjes ook gepest zijn/worden

dat het behoorlijk kut aanvoeld om als perfect te worden gezien terwijl je zelf zo ontiegelijk ontevreden met je gewicht bent, en dat de meeste mensen de nadelen daarvan nieteens weten of ook maar kunnen inzien, want tja jij moet je gelukkig prijzen.. stel nou voor dat je te dik was.. TE dun is zeker weten ook niet goed. maar dat snapt niemand, want het is toch in.

ik zeg nu niet dat te dun erger is dan te dik, allebei is naar.
wat ik met jeanus wil delen is mijn mening dat iedereen lief en leuk kan zijn..
en dat het absoluut niet waar is dat dikke mensen aardiger zijn dan dunne mensen.

nightwolf waarom is niet iedereen standaard aardig? misschien zijn ze wel aardig maar niet tegen jou.
dat betekend niet dat ze niet aardig zijn
iemand aardig vinden en het geval dat iemand aardig is, zijn twee verschillende dingen. dat is geen roze bril, dat is alleen de wereld positief bekijken.
Tis een volstrekt eerlijke zin: iedereen is aardig.
de zin: niet iedereen is aardig, zit vol vooroordelen. want hoe weet jij dat niet iedereen aardig is, mensen die je niet aardig vind ga je verder ook niet dieper op in toch? Dus weet je niet of iemand aardig is.

tis misschien een beetje filosofisch onderwerp dit, maar denk er maar eens over.
  Met citaat antwoorden