Enkele bericht bekijken
Oud 25 October 2003, 14:36   #84
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Nej , pcies.
Het is wel waar wat elvenkindje zegt.
Het ligt ook wel aan je uitstraling ik merk dat zelf.
''Vroeger'' liep ik echt als een schaduw op straat.
''Als niemand maar ziet hoe dun ik ben'' dacht ik.
Droeg wijde kleren om alles te verbergen , en mijn uitstraling was gwn heeel onzeker.
vroeger droeg ik juist altijd wije kleding om te verbergen hoe 'dik' ik was. Ik weeg nu drie kilo minder dan toen (was eerst tien kilo kwijt en dat kwam er toch deels weer aan toen ik student werd ) maar mijn kleding is niet meer zo groot als toen en ik krijg nog altijd complimentjes van mensen die zeggen dat ik er nu een stuk beter uitzie dan toen, gewoon om mn uitstraling omdat ik me nu veel zelfverzekerder voel
Ik zorg wel dat kleding me staat, soms zoek ik heel Leiden af op zoek naar een GOEDzittend kledingstuk wat niet te duur is de aanhouder wint zullen we maar zeggen, en echt problematische maten heb ik zeker niet
gemiddeld las ik (hier ) was et maat 44 en daar zit ik met 40 toch wel ruim onder ach als vrouw heb je toch altijd wat te zeuren he er kan bij mij nog wat af

Citaat:

Nu ben ik wel zelfverzekrder , ik word nu ook totaal NIET meer gepest. Wel eens mensen die zeggen ''Je moet is wat meer eten'' maar mijn reply is dan standaart '' Ow , wist je nog niet dat er ook mensen zijn die gwn dun van hun eige zijn?''
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline