Citaat:
Originally posted by ashley10
mijn broer is vier jaar geleden weg gegaan en nooit meer terug gekomen dat is ook niet echt tof
dan vraag je je zelf ook heel veel dingen af
ook word ik best boos daarom ik begrijp niet waarom, hij zal zijn rede hebben maar voor mij is het naatje
|
Er zijn veel dingen die ik nu op kan schrijven maar ik krijg ze er ni straight uit... heb met mijn broer ook genoeg vragen bij al zijn acties van vroeger, en ook van nu, en soms vraag ik me weleens af wie nou echt de oudste is (ik ben de middelste van drie, hij de oudste, drie en een half jaar ouder dan ik)...
Hij is op zn 16e het huis uit gekicked en nooit meer teruggekeerd, hoewel er wel hecht contact is gebleven. Ach het was gewoon allemaal een KLOTEZOOI toen hij nog hier was, en nou ie al 6 jaar op zichzelf woont nog steeds en ik zit ook gewoon NOG steeds PSIES tussen mijn ouders en hem in en iedereen spuit dan bij mij.... en ik dan???
Ik ben ook nog altijd boos.... op alles en iedereen die mij in die tijd heeft gebruikt, misbruikt en mishandeld en ik krijg er nog geen SORRY voor terug, alleen de pijn van het herleven, en een muur van onbegrip.... GODDOMME waarom schrijf ik dit hier eigenlijk allemaal