Enkele bericht bekijken
Oud 25 October 2003, 15:03   #81
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
natuurlijk heb je meer in je leven meegemaakt, net zoals iedereen hier wel een of ander trauma heeft opgelopen schijnt het.
als je op 14 jarige leeftijd al zo volwassen bent en wijs, waarom rook je dan? omdat je er rustig van wordt? er zijn zat andere manier om 'rustig' te worden die NIET dodelijk zijn voor jou of anderen in jouw omgeving.
je bent dus wel zelf verantwoordelijk als je uit eigen keuze gaat roken, omdat je dat toch gewoon zelf doet? je kan moeilijk andere mensen de schuld ervan geven dat JIJ gaat roken.
Wat ik heb meegemaakt en wat anderen hebben meegemaakt daar kunnen wij niks aan doen! Dat jij nou toevallig een gelukkiger leven leidt, maar dan hoef je mij niet af te zeiken omdat ik bepaalde dingen heb meegemaakt! :kwaaist:
En ik gebruik niet alleen roken om kalm te worden, ik gebruik ook ademhalingstechnieken en muziek om kalm te blijven.
En als laatste, ik geef niemand, maar dan ook helemaal niemand de schuld dat ik rook. Dat was mijn eigen keuze, en trouens, de gevaren van roken zijn overdreven. Ga maar eens na, hoeveel opa's en oma's van boven de 80 zijn er die roken als een stoomlocomotief?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden