Citaat:
Originally posted by Jamiel
Als je van je ouders op een bepaald tijdstip thuis moet zijn (omdaje de vorige keer huisarrest heb gekregen omdaje pas om 6 uur thuis was --> niet mijn schuld ) en de mensen met wie je uitgaat doen lekker rustig aan, omdat HUN ouders het niks uitmaakt pff
|
dat is ZO herkenbaar voor mij
nu komt een lang verhaal

ik heb wel es feesten in een ander dorp en ik ga dan met een stel jongens op de fiets daarna toen, trein gaat te vroeg terug en tis maar een uurtje fietsen dus kfiets gewoon.
maja meestal drinken zij redelijk wat en zijn dus ook niet helemaal helder, hoewel 2 van hen gewoon redelijk nuchter zijn zeg maar.
toen we terug gingen van een feest vaneen vriend van ons, dat was om kwart over 2/ half 3 ongeveer, duurde het nogal lang voordat ik thuis was. tis namelijk heel leuk om midden in de nacht bij een geluidswal te gaan zitten en als je dan eindelijk weer bent aangereden om verkeersborden uit de grond te gaanhalen.
dat lukte ze dus alleen een vanhen kreeg dus dat bord op zn kop. en het bloedde nogal, tstroomde over zn gezicht, dat was echt niet leuk om te zien.
toen we dus eindelijk in ons dorp waren, hebben we nog kei lang gefietst om een dokter te zoeken om er achter te komen dat de nachtdienst in het ziekenhuis open was in eindhoven, en dat is nogal ver om te fietsen. uiteindelijk zijn we dus maar naar huis gegaan, en toen kwam ik dus rond kwart over 4 /half 5 thuis.
vonden mijn ouders niet zo leuk, maja ik heb het zo half uitgelegd (kon moeilijk zeggen dat die gasten zich als apen gedragen als ze wat ophebben

) en ons mam vond het niet zo heel erg.. gelukkig.
maar nu had ik dus weer een feest, dit was zon 3 weken geleden, en we gingen dus weer fietsen. tfeest was bij een goede vriend van ze dus we vertrokken nogal nogal laat, rond kwart voor 3 ofzo. toen we onderweg waren, belde ons mam rond half4, ze wilde weten waar ik bleef en ik zei we zijn onderweg. en WEER gingen we bij de geluidswal zitten en WEER gingen ze aan dat verkeersbord hangen en doen. dolle pret dus

.
dus toen we aan het begin van ons dorp aangekomen waren, kwam een van hen er achter dat hij zn tas had achtergelaten bij het bord en dat hun twee dus terug aan het fietsen waren om die tas op te halen. ik bleef aan de rand van zon skatepark zitten met de andere 2 wachten. rond half 5 belde ons mam weer, ze was wakker geworden en ik was nog niet thuis en ze was behoorlijk boos. toen ging een van hun liggen kloten met zn digi camera en ik moest lachen aan de telefoon.
nou ons mam werd toen nog bozer en zei dat ik meteen naar huis moest komen. ik probeerde het uit te leggen, maar toen hing ze gewoon op!
uiteindelijk was een van hen met mij mee naar huis gefietst terwijl de andere nog bleef wachten. toen was ik dus om kwart voor 5 thuis.
nu mag ik dus niet meer weg met de fiets naar een feest en moet ik maar iets anders regelen van mijn ouders.
ik kan er nog steeds boos om worden, ik ben gewoon gestraft voor iets wat totaal buiten mijn schuld ligt. terwijl ik ER NIX AAN KON DOEN dat ik te laat thuis was. en het stomme is dat ons mam van te voren zei 'ik vind het niet erg als je wat later thuis komt, als je maar met de groep meefietst' en toch waren ze boos! nu snap ik wel dat half 5 nogal laat is, maar ik kon er dus niets aan doen en dat willen ze niet snappen.
nogal vervelend omdat de rest dus thuis mag komen wanneer ze willen