Onderwerp: Ajax - PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 27 October 2003, 12:06   #37
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Je doet nou net alsof Zlatan de enige is op de wereld die zo springt. En je doet net alsof alle voetballers zijn manier van springen maar moeten accepteren. Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Elk bovenlichaam van ieder mens draait mee als je op die manier moet doorkoppen dus......

En N'kufo gaf geen elloboog. Hij sloeg hem met de hand (werd aangeklaagd voor trappen). Kezman sloeg niet met de hand maar met een stukje bovenarm/elleboog. Luinge gaf een elleboog beweging aan, terwijl Kezman werd aangeklaagd voor een slaande beweging. Dus die vergelijking gaat niet echt op, aangezien luinge het nog over het zelfde lichaamsdeel had. En dat advocaten elke maniertje proberen uit te zuigen om iemand vrij te krijgen (procedurefout) wil nog niet zeggen dat als iemand vrij gesproken word hij ook onschuldig is. Als Kezman nu geen straf had gekregen was het hek van de dam. Dan werd iedereen in de toekomst om elke wissewasje vrij gesproken "ja de scheids gaf aan dat ik hem op zijn knie raakte maar ik raakte hem op zijn bovenbeen"
Ik heb nooit geweten dat mijn hand hetzelfde was dan mijn elleboog. Neemt niet weg dat het óf waanzin is dat N'Kufo vrijgesproken wordt, óf dat Kezman geschorst werd.

Vennegoor sprong gewoon, en raakte Lobont ongelukkig. Ik ken ook weinig spelers die in 2,5 jaar tijd zóveel slachtoffers hebben gemaakt als Zlatan, en bovendien meermaals opzettelijk.
  Met citaat antwoorden