Ik ben neutraal ja

aangezien ik niet roep dat VOH rood moet hebben of geschorst moet worden. Ik geef alleen aan dat het raar is dat iemand (bijna) 2 dezelfde situaties anders beoordeeld. De 1 mag wel en de ander niet
Het feit dat ik voor Ajax ben en een Ajax avatar heb, wil nog niet zeggen dat ik meteen alles in het voordeel voor Ajax beslis. Best irritant trouwens als je denkt dat alle mensen zo in elkaar zitten. Maar goed dit was me al eerder bij je opgevallen (dat je mensen/dingen/situaties bla bla bla snel over 1 kam scheert)
edit:
Citaat:
Originally posted by theo tank
Laten we nog ff heel de wedstrijd de revu passeren, kijken of er geen foute inworpen tussen zaten...pfff!
Kom op zeg.
|
Wat wil je hier dan mee zeggen. Vind je het niet leuk dat er word nagepraat over een wedstrijd. Vind je het te lang duren. Stop dan met lezen of ga ff een andere site bezoeken, kom later terug en open een ander topic ofzo. Omdat jij er niet over wilt praten hoef je andere mensen er nog niet op aan te sporen dat zij ook moeten stoppen. Je zit namelijk op een sportforum dan is er een kans dat er word nagepraat over wedstrijden.