Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man
ik heb ongeveer 3000 mp3's , maar veel daarvan gewoon legaal cd'tje in de kast liggen , ik koop van kleine bandjes meestal wel de cd's , die zijn meestal stuk goedkoper , en weet ik ook meestal zeker dat het goed is , ik gebruik mp3's ook om te checken of ik een album goed vind , en het mogelijk kan kopen.
ik zal minder gaan downloaden als de cd's rond de 10 € zouden zijn , maar dat gebeurt toch niet.
@elvenkindje , het hebben van mp3's waarvan je geen origneel hebt , en langer dan 24 uur in bezit heb ( die mp3's dan ) is wel illegaal.
|
Oeps, dat dat ook illegaal was was ik idd even vergeten te vermelden, mijn excuses en gratie tegenover ik_ben_de_man
Ik blijf er trouens nog steeds bij dat cd's gewoon veel te duur zijn en in verhouding te weinig luistertijd geven. Vroeger, toen ik nog jong was

(ongeveer 6 jaar terug bedoel ik daarmee) kocht ik cd's en daarop stond anderhalf uur muziek voor een lagere prijs dan de cd's die tegenwoordig in de winkel liggen. De cd's die nu in de winkel liggen hebben over het algemeen een luistertijd van hoogstens een uur, tenminste de cd's die ik bezit wel. Als er méér muziek op een cd zou komen, EN de prijs zou omlaag gaan dan zou ik misschien gaan overwegen om cd's in de winkel te gaan kopen, hoewel ze dan nog eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal in mijn budget passen (zie vorige post)