Onderwerp: ouders
Enkele bericht bekijken
Oud 29 October 2003, 14:21   #8
Sedes
° Blub °

Sedes's Avatar

Standaard

in het begin toen ik een vriendje had (waarvan ze afwisten ) was het bij mij ook alleen maar gezaag over leren en studies... was zelff zo dat m'n pa zei dat ik niet meer naar het unief mocht gaan en hogeschool moest doen enkel en alleen maar omdat ik een vriend had..
Uiteindelijk is dat wel gebeterd (ook doordat m'n resultaten niet veel zijn veranderd) .. nu ja, m'n pa vraagt wel nog vaak als ik in het weekend naar m'n vriend ga "moet je niet werken?" en dan zeg ik mooi : "neen, heb al gans de week gewerkt"
Dus hopelijk gaat het van jou ook gewoon over.. maar ja uiteindelijk hebben ze me nooit echt "verboden" om te gaan, maar wist dat ik vaak heel lang moest zagen...

Mss helpt het als je meer met je vriend bij jou thuis afspreekt, en ze je dus "in de gaten" kunnen houden...
En idd zoals ik_ben_de_man al zei, als je nu eens rustig hier heel dit verhaal aan je ouders en mss afspreekt dat je hem min.1keer in de week mag zien of zo?
Hopelijk komt het allemaal beetje goed

Btw:
Citaat:
...en ik neem de pil dus ze moeten zich geen zorgen maken
volgens mij maken ouders zich altijd wel zorgen
Sedes is offline   Met citaat antwoorden