Enkele bericht bekijken
Oud 29 October 2003, 22:25   #70
WhizzCat
Guest

Standaard

Hmm, eigenlijk is het tegen mijn principes om in zulke draadjes te posten, dat ten eerste.

Maar omdat er heerlijk gediscussierd word wil ik toch ook wel even mee doen.

Als jij het lef hebt om als 16 jarige meisje zulke vragen te stellen vraag ik mij toch echt af waar dat nou later heen moet.

Dan kan je mij wel een moraal ridder noemen, maar goed. Sex zonder liefde kan best, maar doorgaans wordt er dan gewoon voor betaald en dan hebben we het over de term "hoer". Mocht er zonder betaling sex plaatsvinden tussen 2 mensen, zonder liefde, valt dit, mijns inziens, eigenlijk niet onder die term, maar men kan nu eenmaal niet zeggen dat andere mensen ook die mening is toegedaan. Wat ik wel wil zeggen, is dat de drempel voor jou om sex te hebben opeens een stuk lager komt te liggen waardoor je, denk ik, later ook minder van sex zal genieten en wellicht zelfs alles zonder liefde doet.

Edoch wil ik opmerken dat ik één keer in zo'n geintje getrapte van een vriendelijke dame en dat overkomt mij niet nog een keer.

Thans kan ik zeggen dat sex zonder liefde er voor mij niet inzit, maar als jij dat wil, kortom, dan is dat jouw keuze en het zij zo. Probeer wel eens na te denken over wat dat met jou kan doen en met degenen met wie jij sex hebt. Staan zij er ook wel zo tegenover? Als dat niet zo is, wat in de meeste gevallen denk ik toch wel zo is, dan komen zij bedrogen uit en krijg JIJ de reputatie van een slet, luister goed, ik zeg niet dat je dat bent en daar ga ik ook niet van uit, maar dat is één van de gevolgen die jouw gedrag op kan leveren
  Met citaat antwoorden