Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2003, 09:24   #2
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Sjees, soms vraag ik me echt af of er iemand op deze wereld rondloopt die nog dommer overkomt als jij. Hoe kom je erbij dat ik jaloers zou zijn op Riddler? Jij maakt er iets van, jij trekt vreemde niet-kloppende conclusies. Hoe durf jij iets over mij te zeggen terwijl je me helemaal niet kent? Eerlijk gezegd denk ik zelfs dat je het me eens bent (wat je nooit van je hele leven zou willen toegeven) als ik zeg dat de keuze in fb's voorspelbaar en erg simpel is. Dat is het enige wat ik met dit topic wilde zeggen. Maar jij misbruikt het weer om weer een heerlijke aanval op mij uit te voeren, nou, het is je weer gelukt, vieze bitch.
Als we naar dommere mensen dan mij zoeken komen we bij jou uit stevie... als je niet jaloers bent,laat m dan gewoon gerust? wel heel toevallig dat nu riddler en loeloe samen zijn,jij continue riddler zit af te breken hé? deed je dat bij ambypur of bloempje? nee he ik trek voor de hand liggende conclusies stevie,en je bent nu al oud genoeg om die te snappen. ja,'t is waar, de fb's worden gekozen puur op wie vriendjes van wie zijn, maar toch val je alleen maar riddler aan? koop je een opblaasschaap en leef je frustraties erges anders uit dan op't forum,dan hebben riddler en ik geen last van je...