Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2003, 11:49   #41
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight
* Eigenwijs - soms doe ik het tegenovergestelde..
* Nieuwsgierig
* Snel beïnvloedbaar
* Snel afgeleid - snel om me heen kijken als ik iets zie gebeuren
* Tegenstrijdige zinnen - niet/wel in een zin, of hele/halve, wil ik nogal snel doen..
* Minderwaardigheidscomplex (dat hoor ik dan van anderen..)
* Onzeker
* Soms te vrolijk
* Kat uit de boom kijken, als ik iem. nog net ken ofzoiets, dan kijk ik eerst en daarna ben ik mezelf
* Verlegen - soms, als ik iem. net ken, of als ineens iedereen naar me kijkt
* Zenuwachtig - ook niet altijd hoor, maar ik had het gister met mijn presentatie dus ik denk ik schrijf hem er ook bij.. Maar woensdag viel het wel mee met de presentatie, soms ben ik het wel en soms niet.
* Slordig - Maar alleen met mijn kamer, met rest van de dingen ben ik wel netjes..
* Soms beetje gevoelig - Vind het niet leuk om ruzie te hebben ofzo
* Kan niet in een kleine ruimte een hele tijd zitten, heb in een plee opgezeten gezeten in een kroeg, deur ging niet meer open, harstikke benauwd, keihard gebonst, heel mijn vuisten deden der pijn van, met heel mijn lichaam tegen die deur geknald, had de neiging om heel die deur en plee te mollen, niet gelukt hoor En toen ik der eindelijk uit was rende ik keihard naar buiten en wou ik alleen zijn, OFTEWEL: sluit mij niet op in een plee of iets
* Kritiek geven/nemen best moeilijk vinden - hm moeten we op school best vaak doen.. maar iedereen vind het wel moeilijk zijn we achter gekomen!!
* als ik boos op mezelf ben

Zo hehe hele preek oftewel: ga niet met mijn om
Ohja nog 1:
Soms wil ik snel weer wat nieuws, bijvoorbeeld met mijn haar ofzo, nu heb ik het weer anders zitten.. Maar met kleding combineer ik dan meestal
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden