Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2003, 23:17   #93
doggy
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Ahum, hier hebben we het al over gehad...

Feit is dat ik zal blijven roken, simpelweg omdat het mijn eigen keuze is geweest, en omdat ik het gewoon lekker vind. Ik weet dat het slecht voor je is, maar ik kies er zelf voor en ik accepteer de consequenties. Ik negeer jullie (de niet-rokers om het zo maar even te noemen) replies niet; ik geef jullie ook geen ongelijk met jullie wetenschappelijke feiten en longfoto's, integendeel zelfs, maar ik wil gewoon roken, om de simpele reden dat ik het lekker vind. Net zoiets als dat andere mensen Chinees eten lekker vinden, maar omdat dat blijkbaar niet ongezond is wordt daar niet moeilijk over gedaan. Misschien is dat dan wel een slecht voorbeeld, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. En ik rook absoluut niet om stoer te zijn, ik rook enkel en alleen puur omdat ik het lekker vind, en om geen enkele andere reden. En dat ik later dood ga aan kanker (rookziekte nummer 1 naar ik weet) is helemaal niet zeker, roken veroorzaakt geen kanker, het verhoogt de kans op kanker alleen. Er is dus geen garantie dat je het krijgt. En je zal er ongetwijfeld wel sporen van blijven zien als je rookt of gerookt hebt, maar die neem ik dan maar voor lief.
helemaal mee eens! iedereen moet voor zichzelf weten of hij/zij rookt. mijn vriendje rookt, dat moet hij weten, zolang hij het maar niet in mijn gezicht blaast ofzo. mensen hebben me ook gedwongen om te roken, dat is gewoon stom! als ik niet wil roken moet ik dat weten, toch? ben ik dan minder dan de rokers? laat iedereen nou maar zichzelf zijn!
  Met citaat antwoorden