Citaat:
Originally posted by Stapper
informatica docenten weten ook niet alles (ben der zelf 1 geweest )
maar je kan natuurlijk aankaarten dat zij, die leider van je, niets heeft gezegt over dat je nog niets had gestuurd
zij zit namelijk ook fout, als leider moet je de verandwoordelijkheid nemen over het project en dus over je onderdanen, jij dus
als zij merkt dat jij nog niets hebt gestuurd, dan moet ze actie ondernemen en je bellen, mailen, msn'en, etc
is een kleine moeite
voor de rest zorgen voor feiten dat je het hebt verstuurd
hopen dat je leider een hotmail adres heeft (2mb) dus zo vol en hierdoor moeilijk te bereiken, vooral voor grote documenten
|
Ik heb al deze dingen die jij, en ook de rest. heeft gezegd gedaan en tegen de leraar gezegd. Helaas werd het een klassendiscussie, en aangezien iedereen alleen haar kant van het verhaal heeft gehoord gelooft iedereen haar. De docent luisterde geeneens naar mijn argumenten

Dus heb ik een 4 gekregen, het zou een 1 zijn, maar aangezien het ons eerste groepswerkstuk is heeft hij mij 'gematst' (docent zei dat letterlijk)
Welnu, ik was hier behoorlijk kwaad over, maar ik heb mij ingehouden en geprobeerd om er nog een discussie over te houden, maar als de hele klas tegen je aan het schreeuwen is kiest de leraar hun kant, en bleef bij zijn standpunt.
Ik ben hier dus behoorlijk kwaad om geworden, maar ik hield al die agressie in, en liep naar de schoolleiding, die nu met die leraar anw gaat praten. Waarschijnlijk komt er dan een gesprek met ons groepje en die leraar, dus dat ze wel naar mij en mijn argumenten móeten luisteren. Maar ik blijf kwaad op die leraar en de bitc.. Ahum, de groepsleider, dat ze ervoor gezorgd hebben dat ik een 4 kreeg.