waar gaat dit over
interpretaties?

die post waar het om begonnen is
Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
whaaaaa Linkin Park en Evanescense zijn kei zaaalig!! Net als 50-cent, Eminem, 2Pac, ....
Nu ja, smaken verschillen
|
ik vind dat je daar wel uit kunt opmaken dat deze persoon zich niet of nauwelijks zal hebben geïnteresseerd in andere muziek dan dat in hitlijsten staat. ik denk dat niemand zal durven beweren dat ze ehm.. nja Biffy Clyro kent. ze vind linkin park, evaneascense, 50-cent, eminem en 2pac 'kei zalig'. ik vind daarom dat haar smaak 'top-40' is. evenals 99% tmfkijkend 13jarig nederland/belgie whatever

of misschien hebben deze wel geen smaak cq voorkeur. hoe kun je nou een favoriet gerecht kennen als je enkel en altijd aardappelen eet?
roy, jij zegt bijvoorbeeld dat je moeder top40 leuk vind. dat vind ik een heel andere zaak. haar smaak zal niet 'top40' zijn, maar iets anders wat haar zeer aanspreekt. zij heeft ook kennis genomen van andere stromingen, stijlen, oftewel muziek dan alleen dat wat in de hitlijsten staat. logisch ook lijkt me
tuurlijk, zelf ik vind bepaalde muziek uit de top40 leuk, maar het is allesbehalve mijn muzieksmaak. dat komt gewoon omdat liedjes uit de top40 zo zijn gemaakt dat ze aanspreken bij de mensen. mensen die ook veel andere muziek buiten de top40 kennen die herkennen dit soort nummers en die formule wel denk ik. maar daardoor kun je het nog wel mooi vinden (justin timberlake eh

) maar het is nog niet jouw smaak.
aldus .. dit gaat nergens meer over. ik moet slapen