Enkele bericht bekijken
Oud 9 November 2003, 20:49   #15
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
zoals ik al zei, tis wel een zinnige discussie vind ik
en annomeisje, hij valt jou er echt niet persoonlijk mee aan en niemand die dit hier leest leest dat erin terug, zoals eneri al zei!

Forza: niets tegen je dislexie hoor wil je nie beledigen. Maar met zo'n serieus topic verbaas je mensen nog weleens

ja iik ben eigenlijk heel seriues met deze topic, in het algemeen zijn mijn topics buiten adb redelijk seriues.

mijn mening is gewoon dat luxe meer probleme mee brengt dan fijna dingen.

ik zeg ook altijd, als ik de loterij win, zou ik het geld gebruike voor een goed doel, niet omdat ik zo goed wil zijn in deze wereld, maar omdat het me leven niet zou verbeteren, als ik zo veel geld heb, dan vergeet je de kleine dinge, die het leve zo leuk maken. als ik nu iets leuks koop voor geld wat ik gespaard heb, heb ik daar plezier aan, als ik ales kan kopen, dan vergeet je soms de lol er van te hebben.

kijk ik verglijk het met een vakantie,als je van je hard verdiende geld een vakantie boekt, dan heb je al de voorpret om het naar toe leve van de vakantie, en de vakantie zelf. als je zo veel geld hebt, boek je een last minute, en ga je de volgende dag nog weg heb je gewoon veel minder lol.

nog een voorbeeld

JIM, hjeel leukd at hij idols heeft gewonnen! en yorin heeft hoge kijkcijfers daardoor, maar dacht je nou echt dat ze dat dede om jim beroemd te make als zanger,

nee tuurlijk niet, na idols hebbe ze niet zo veel meer aan hem, hij pruttelt een beetje een end weg, en dan is het voorbij, het einde van jim, want hij heeft de look wat meisjes van 12 aatnrekke, maar de kwaliteit niet om de rest van nederlan te overtuigen

en nu is jim gestopt met school, en over jaar is hij niet meer bekend heeft ie geen school meer is ie gewend om met veel geld om te gaan, maar heeft ie uiteindelijk HELEMAAL NIKS, met andere woorden, zijn toekomst zal geen lachtertje zijn.

om nog even wat toetevoegeN:
als iik bijvoorbeeld door hard werke een goede eigen zaak heb opgezet (wat ook mijn bedoeling is) en ik wordt daar hadstikke rijk van, is het weer ander vverhaal
  Met citaat antwoorden