Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Nee er is geen duidelijke regel en dat vind ik ook goed, anders krijg je dat iemand die 3 OWs heeft om oude topics te uppen bijvoorbeeld dezelfde straf krijgt als iemand die onder de naam van een fb inlogde en het gehele forum verneukte.
Dat kan toch niet
|
Hoor je mij zeggen dat iedereen een maand moet krijgen?! ik was geloof ik de persoon die een maand waanzinnig lang vond voor sommige vergrijpen.
Mijn punt is dat de overtredingen van Plankje net zo zwaar waren als die van Joy. Uiteraard is het geven van 3 OW's voor een topic uppen wat anders. Maar in dit geval is het appels met appels vergelijken, en maak je er zelf appels met peren van. Ik zocht extra iemand anders die ook 1 maand voor flamen kreeg. Daarbij had Plankje al OW's (weet niet hoe dat met Joy zit).
Mensen met verstand en mensen zonder? Laat me niet lachen, oelewapper

Je kunt totaal geen discussie voeren, daarin haal je er namelijk geen onrelevante zaken bij, iets wat je zelf dus weer wel doet. (kom nu niet aan dat ik Koelkast laat vallen, ik heb keer op keer geprobeert met deze man een discussie te voeren, en hij leert het nooit, vandaar).