zodra meneer bart zijn meerdere ziet in een hopeloze discussie dat heel het forum ongelijk heeft en hij het licht zou hebben gezien. omdat hij weet dat hij het niet van me kan winnen komt ie aan met zaken dat het hopeloos is om met mij in discussie te gaan of gaat ie stoer aangeven dat ie mijn post en argumenten negeert.
Dat is natuurlijk altijd makkelijk zodra iemand met goede argumenten komt zeggen dat hij of zij stom is en dat je daarom zijn argumenten negeert zo ben je van een hoop ellende af.
Daarna aankomen met regels hoe men zou moeten discuseren noem ik gewaagd bijna dom daar staat vast ook wel wat in over het negeren van argumenten denk ik.
ik hoor weer appels en peren en peren en appels de hele groente kraam wordt er weer bijgehaald en WEER gaat bartje de discussie omleiden door een voorbeeld wat iemand geeft te gaan uitdiepen en hier een nieuwe discussie over te starten hopende dat er een hopelooze boom structuur aan discussies uitmond om zo verwarring en chaos te scheppen.
mensen verdienen straf naar mate wat ze gedaan hebben die straf wordt bepaald door de crew en beheerders er wordt geen proces gevoerd er is geen jury en geen commisie en hoger beroep is in princiepe niet mogelijk.