Enkele bericht bekijken
Oud 10 November 2003, 19:13   #16
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
-hobbies tja wat zijn jou hobbies? msnen, forummen, meeten,
Mijn voornaamste hobby is wel slapen hoor. Ik slaap de ganse dag. Voor de rest ben ik momenteel erg druk met mijn GIP's van alle vakken die ik krijg (= totaal-eindwerk) MSN staat gewoon op om met mijn klasgenootjes te kunnen praten als ik iets niet snap of wil vragen hoe zij iets doen. Jij blijkt daar toch geen last van te hebben?

Citaat:
doel je nou op je zelf? ik bedoel
-zoals je vriendin bunny, die ken je via internet,
Wat is er mis met mensen via internet te leren kennen. Jou beste vriendje JoeyB had toch ook verkering met een meisje dat hij via internet kende? Bunny heb ik hier leren kennen omdat ze met het zelfde probleem zat als mij. Ik heb haar dan toen gePM't, toegevoegd op MSN, en later mee afgesproken. Uiteindelijk heeft die vriendschap toch helemaal nx meer te maken met internet? De vrienschap momenteel tussen mij en Stefanie staat totaal los van internet. Neem het maar aan van mij

Citaat:
-geen vrienden? je zegt zelf dat je niet met meisjes om kan gaan, en je zit echt ALTIJD op msn, dus ja wie heeft hier geen vrienden, ik zelf kan zo al 3 goeie vriende op noeme die hier ook op forum actief zijnn, jij alleen bunny en die ken je via internet.
Dat waarom mijn msn de laatste drie weken CONSTANT openstaat heb ik hierboven al uitgelegd. Als jij me nog eens gaat verwijten dat ik geen leven heb en alleen maar aan school denk, doe maar. Ik zal diegene dan toch wel zijn die in juni met beide handjes naar boven komt, en eindelijk aan haar hoge school mag beginnen. Dat jij NOG STEEDS je diploma dan nog niet hebt, is mijn zaak niet
Voor de rest heb ik wel vrienden buiten MSN..
Eve, Kim, Tinne, Hanne, Niki, Stefanie, Michiam, Stef, Nick, Andy, Steven, Roel, Joost, Alexander, Evy, Eva, Valerie, Saskia ,... Ik heb vrienden genoeg Ik ga er ook niet van wakkerliggen dat jij nu zo doet...

Citaat:
want in mijn ogen kunnen mensen zoals DENDEN die hele dag computer spelletjes spele ook een leuk leven ,niet zo complex en nooit gezeik aan de kop.
Ik speel geen spelletjes op mijn computer?
Ik maak mijn schoolwerk...

Citaat:
en dan nog iets Saartje, jij bent hypocriet en ik niet, want ik zeg hier op forum als ik iemand niet mag, jij zegt op msn (vandaag nog) dat je me lief vind, en op forum zet je daarna dit neer om bij je forum vriende stoer over te komen.
Omdat jij op msn overkomt als een aardige jongen, en jij op 't forum overkomt als een stomme kloot

Citaat:
eind conclusie: ik heb medelijde met je
eindconclusie : Ik denk dat er meer mensen met JOU medelijde hebben met jou dan met mij
WishfulDreaming is offline