Toch respect voor Remco, die eindelijk eens het feitenlijstje weet te vinden waar ik al lang naar zocht
Hoe dan ook, ik zal nooit sympathie hebben voor Ajax. Ik kan onmogelijk voor ze zijn, en dat is te danken aan het feit dat er teveel 'Bird of Prey's' op deze wereld rondlopen die zonder enige kennis neerkijken op PSV, en eigenlijk de rest van het land. Als dat nu ook nog eens zo was, en Ajax daadwerkelijk veel punten zou halen, dan is het allemaal zo erg nog niet. Maar: PSV haalt gewoon aantoonbaar méér. 2 kwartfinales Uefa-cup was het trouwens, (ik geloof die andere keer schakelden ze Parma uit!), en ging het mis tegen Kaiserslautern.
Trouwens, Theo, ik geloof niet dat het zo ging?! Weet niet, want dan zou Italië ook flink gezakt moeten zijn tot vorig jaar toen ze veel punten haalden.
Trouwens, Uefa-cup levert ook wat op!! In het jaar dat Feyenoord de cup pakte (PSV en Feyenoord vlogen er eerste ronde CL uit), en PSV en Roda 1/4 en 1/8e-finales haalde (Ajax vloog eruit tegen Kopenhagen

) haalde Nederland 10,nogwat punten, terwijl het er vorig jaar met dat geweldige ajax nog geen luttele 7 puntjes waren

Zoveel scheelt het dus niet tussen uefa-cup en CL, al vinden sommige mensen dit verneukte toernooi zo leuk
Kortom: Hup PSV, Feyenoord en Utreg!!