Citaat:
Originally posted by maupstar
Wat loop je nou te lullen man. Ook op het Vi forum is er heel veel PSV verheerlijking, zijn er heel veel Fey die nog roepen dat hun club momenteel de beste is. Je ziet het alleen meer Ajacieden doen omdat er gewoon meer Ajacieden zijn. In verhouding verscheelt het niks. Weet je waarom niet, omdat elke fan zijn club verdedigd.
Heb je wel eens op het PSV forum gekeken? Vraag maar is voor een wedstijd wie er gaat winnen. Iedereen zegt dat PSV met dikke cijfers gaat winnen. Vraag maar is voordat het CL seizoen weer gaat beginnen of PSV de 2de ronde gaat halen. Ook dan hoor je 95% (of meer) van het forum "ja hoor" roepen. Ondanks wat er de afgelopen 7!!! jaar is gebeurd!!!Is dat dan wel zo objectief, kijken ze dan niet neer op andere clubs? Alleen daar hoor ik je niks over zeggen. Hou jij rekening met het feit dat er toch echt Ajacieden zijn die gewoon van hun club houden maar ook kunnen zeggen dat de ander beter heeft gespeeld, terwijl ze er wel zijn. Volgens mij niet. Kijk jij alleen maar naar wat, in jouw ogen, de grote groep doet. Volgens mij wel. Aangezien jij bv iedereen! kankerjoden vind. Dat vooroordelen gedoe van jou neemt gewoon kinderachtige trekjes aan man.
Een club is trouwens niet alleen fans hoor. Ook spelers (vaak krijgen de jongeren de kans en het zijn meestal aanvallend ingestelde spelers), aanvallende speelwijze en geschiedenis. Ook daar kun je een club op beoordelen. Je zal daar vast wel weer iets op te zeggen hebben. Bijvoorbeeld dat ze niet genoeg knokken, maar als er nu een ploeg is die iig geval de laatste 2 jaar is die ballen heeft laten zien dat is het Ajax. En dus niet PSV, met hun staart tussen de benen. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik Ajax nu alles goed vind doen ofzo hoor. Ook Ajax stapt gewoon makkelijk van zijn geloof af (buitenspelers) en staat soms met 11 man te verdedigen. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat het niet logisch is om een club af te schrijven omdat de fans stom doen. Deze alinea wil trouwens niet zeggen dat je leuke dingen moet opsommen om zo Ajax wel een leuke club te vinden. Maar zeggen dat je Ajax als club niet mag vanwege de fans, is ook weer het andere uiterste en erg kortzichtig
En dit soort teksten zijn we van jou onderhand wel gewend, maar zijn alleen maar gebaseerd op die oppervlakkige anti-Ajax mening van jou. Alsof Ajacieden nu niet kunnen dicsusieren? Want dat wil je er namelijk mee zeggen. Waar haal je die onzin toch vandaan man. Omdat een groep kinderen (het zijn meestal kinderen die dat soort polls openen, vergeet dat niet) met van die standaard zinnen/pollen komen, kunnen Ajacieden niet een goed gesprek aan gaan. Ik ben ook een Ajacied ik hem met jou al vele discussies gehad dus....
En als je toch aan het 'neuzen' bent, kom eens langs op bv ajaxforum.nl. Daar zal je zien dat iheel veel forummers kritisch zijn op zijn eigen club dus Ajacieden kunnen het blijkbaar wel en dat zegt weer iets over jouw het stanpunt/mening die jij hier in alle vreugde hebt verkondigd. En misschien zullen niet alleen jongeren, maar ook ouderen mensen/Ajacieden wel een standaard/simpele mening hebben. Dat Ajax alles wint ofzo. Maar hebben fans van andere clubs dat niet dan. Op het Ajaxforum komen elke week, als er weer een nieuwe pot op het schema staat, de desbetreffende fans weer langs. "kankerjoden, we gaan jullie vergassen. Wij zijn de beste en gaan winnen en jullie kunnen niet knokken" dit gebeurd dus standaard 34 keer in het jaar. Ook door Feyenoorders en PSVers. Staan de volwassen mannen/fans de Ajacieden niet iedere week uit te schelden voor kanker dit kanker zo. Is dat dan minder erg. Als ik jou denkwijze zou hebben zou ik nu denken dat alle PSV fans zo zijn en ik zou die club dan ook onderhand moeten haten. Maar als je slim bent kijk je daar door heen. Elke club heeft er gekken tussen zitten die andere mensen uitschelden, omdat hij voor een andere club is. Elke club heeft fans die alleen maar denken dat hun club alles wint/gaat winnen. Dit wil niet zeggen dat iedereen zo is. Kijk daar nou gewoon door heen. laat je mening daar niet door leiden. Knoop dat nou is in je oren en hou dat in je achterhoofd als je zegt dat alle Ajacieden zich verheerlijken, kankerjoden zijn.
|
Je mist weer geheel de punten en verdraait de teksten hoe ze je uitkomen.
Lees nog maar eens goed het VI-forum. Je zult zien dat het bij Ajax 10 keer zo erg is als bij PSV. Bij PSV zie je nuchtere mensen, die zich kapot ergeren aan het ajacieden-gedrag. Je zult zien dat heel veel PSV'ers toegeven dat bij hun club de sfeer niet geweldig is, terwijl er ajacieden zijn die topics openen dat Ajax sfeervak 410 hét sfeervak van Nederland is. Ik zie geen enkele PSV-er openen dat het Philips-stadion de place to be is op sfeergebied. En allemaal mensen die het er nog mee eens zijn ook hoor, op het forum daaro!!
Neem dit topic:
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=7412
Je ziet dat de PSV-fan die daar reageert er al maar niet meer op ingaat. Net als ondergetekende.
Of deze:
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=6402
Ik zie niemand topics openen over of Van Bommel de beste middenvelder is, hoor!!
Dit topic bedoelde ik trouwens eerder:
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=5848
Of deze..
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=5639
Het is zeg maar nog erger dan jou. Wat is jou nickname daar inmiddels? Niet iedereen is trouwens kankerjood, hoor. Dat is geen uitspraak van mij. Met Superjood op dit forum kan ik het prima vinden. Als het nodig mocht zijn regel ik gewoon kaarten voor hem voor Roda-Ajax op 5 december. Maar van dit soort mensen word ik zo doodmoe.
Net als ik doodmoe wordt van Rafael Van der Vaart, die de wedstrijden tegen Grazer een 'eitje' noemt. Of van ex-voorzitter van Praag, die niet geremd door enige kennis van zake beweert dat de Zuid-Limburgse clubs maar moeten fuseren, en altijd heeft gedacht dat de hele voetbalwereld om Ajax draaide. Ik ben benieuwd wat Van Praag zou zeggen wanneer Roda of PSV-fans beweerden dat Ajax maar samen moet gaan met Az en Volendam. Waarschijnlijk vindt Van Praag dat ook geen sympathiek voorstel.