Enkele bericht bekijken
Oud 12 November 2003, 18:25   #41
admiral95
Guest

Standaard

kijk ik zal niet zegge dat ik een fan ben van feyenoord psv of welke andere club dan ook naast ajax, ik ben een JOOD in hart en nieren zo ben ik opgegroeid als ik in rotterdam was opgegroeid was ik een feyenoorder en als ik in eindhoven was opgegroeid was ik een psv'er geweest.

binnen de nederlandse competitie zal ik dan ook alleen vrolijk worden van een winnend ajax en niet van een winnend psv of feyenoord, ik vind het dan ook niet erg als als psv 2 punten laat ligge tegen rbc, MAAAAR k wordt er ook niet vrolijk van als psv weer niet verder komt in de CL want op europees niveau hoop ik gewoon van harte dat elke nederlandse ploeg weer een ronde verder komt, dat is goed voor het niveau van de spelers de ervaring van de spelers en de mogelijkheden die spelers dan krijgen om zich te ontpoppe tot GROTE spelers

DAAROM ik ben een voetbal liefhebber met ajax als club binnen nederland maar binnen europa hoop ikgewoon op een prestatie van alle nederlandse clubs!!!! maar we moeten wel reeel blijven dat er voor psv weinig kansen ligge dat psv door gaat, maar dan moeten ze maar geoon de uefa cup winne als je 2 europese cups wint dan staat dat wel mooi voor de uefa ranglijst
  Met citaat antwoorden