Onderwerp: insomnia
Enkele bericht bekijken
Oud 12 November 2003, 18:54   #7
Irene!!!!
Guest

Standaard

ik heb ook chronische insomnia.. is idd best wel irritant. maar bij mij helpt t wel als ik 2 uur voordat ik naar bed ga, ff ga lopen of hardlopen hier in de wijk..
drink ook niet te veel caffeine, ik ben een tijdje gestopt met cola drinken en t hielp wel een beetje. in chocola zit ook caffeine in trouwens. (misschien dat t bij mij nie zo goed werkte omdat ik nie met me tengels van de chocola af bleef ). overdag als je moe bent !niet! gaan liggen ofzo, want dan weet je lichaam niet dat je dan wel moet slapen. gewoon proberen zo veel mogelijk aktief te zijn. trouwens, later naar bed gaan helpt niet he je moet niet naar bed gaan met de instelling van "ik kan toch niet slapen " want geloof me als ik zeg dat dat niet werkt en neem ook geen slaap pillen, na een tijdje kun je niet meer zonder en dan moet je meer nemen en dan ben je verslaafd. vroeger opstaan helpt ook wel. vooral op zondag eigenlijk, anders kun je zondag niet slapen en ben je dinsdag dood moe

als je nog meer advies wil zeg t maar, ik heb er heel veel over gelezen en k weet dit al een tijdje van mezelf dus ik ben ervaren
  Met citaat antwoorden