Enkele bericht bekijken
Oud 12 November 2003, 23:45   #49
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
als ik van tevoren toch al weet dat je zo koppig blijft en tegen me in blijft gaan of het niet begrijpt...
Is iedere keer reageren op iemand anders zijn bericht koppig? En mag dat dan niet? Kom op man. Dan is Bartje toch net zo goed koppig en jij dan toch ook? Rare redenatie. Zolang je je mening op een fatsoenlijke manier onderbouwd mag dat op een forum toch geen probleem zijn?

En Als jij al geen zin hebt om je mening goed te onderbouwen/teksten te typen (dat is nou eenmaal soms nodig als je iets wilt verduidelijken) moet je dat dan ook vooral niet doen. Maar kom dan ook niet aanzetten met 1 zin zonder inhoud om dus blijkbaar alleen maar te stoken. Ik had namelijk ook geen zin om een lap tekst te plaatsen op jouw onzinnige opmerking. Dat doe ik dan niet (zie mijn goh... en maar je zegt daarna wel "Sterk argument". Oftewel je geeft aan dat je een discussie wil en niet tevreden met mijn reactie. Ga dan achteraf, als ik een argument geef niet zeggen dat je geen zin hebt om te typen ERG SLAP

Laatst aangepast door maupstar : 12 November 2003 om 23:57
  Met citaat antwoorden