Onderwerp: Concept regels...
Enkele bericht bekijken
Oud 13 November 2003, 14:09   #58
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
ben jij als beheerder zo'n eindverantwoordeijk persoon zeg maar dan? dan vraag ik me af door wie jij je de les laat lezen :/
ik heb niet volledige acces en kan dus geen smylies aanpassen of dat soort dingen. als ik echt een logo wil aanpassen of grote dingen wil aanpassen moet dit via spill ik kan ze een mail sturen en dan wachten op hun reactie en met hen overleggen over hoe en of we het gaan aanpakken.

Dan 2 ik kan niet zomaar in mijn uppie besluiten om tyske FB af te maken en hem te bannen van het forum. technisch kan het ik kan het zo instellen en hem bannen in de admin interface. echter ik kan zulke acties niet zomaar gaan ondernemen omdat ik dan enorm veel mail en reacties van mensen kan verwachten.

Als ik besluit dat ik een lastig persoon ga bannen en dit doe dan staat direct feedback vol met klachten en ellende. ik kan er voor kiezen dit gewoon te negeren en te volharden in mijn beslissing niemand kan me echt tegen houden echter de vraag is of we dat dan ok vinden?

Vinden we dat niet ok dan wordt het moeilijk voor mij om zelfstandig verantwoording op me te nemen en beslissingen te maken en actie te ondernemen zoals iemand bannen (zoals boven beschreven) het kan gewoon niet allebij.