Citaat:
Originally posted by annomeisje
Zelf ben ik niet gek maar goed. En je weet ook helemaal niet of ik gelukkig ben.
Mensen met een ongenezelijke psygische afwijking mogen in mijn ogen ook gedood worden.
Want je hebt niks aan ze, ze hebben geen nut.
En helpen heeft dan geen zin. Geen vooruitgang, ze zijn op een punt en ze blijven op een punt. En dat is het, nou...dan heb je er gewoon helemaal niks aan
|
Kijk,je hebt twee mensen die krassen
1. Een groep jongeren, die't doet om aandacht te krijgen,al dan niet voor hun problemen.
2. Een groep met psychische problemen, die dit doet door verschillende redenen,doordat ze bv geen uitweg weten met hun woede,niet weten hoe dit uit te drukken,genieten van zelfpijniging,gewoon dood willen,enz.
Je gaat jezelf nu toch niet wijsmaken,dat je als je krast geen psychische problemen hebt zeker? Die heb je echt wel,en de eerste stap is dat inzien,wat dan ook de moeilijkste stap is...
Maar toch,we leven niet meer id oertijd,het draait niet allemaal meer om vooruitgang,het draait ook om gelukkig zijn,gezond zijn,graag leven,enz. Dus het is niet omdat een persoon niet ten volle kan functioneren,dat hij moet afgemaakt worden. Nee,laat die mensen gewoon in hun waarde en gelukkig zijn. Btw,er zijn genoeg mentaal gehandicapten die in een werkplaats werk doen dat niemand van ons zomaar zou willen doen... Die zijn dan nutteloos zeker hé?