Enkele bericht bekijken
Oud 14 November 2003, 08:53   #45
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Dus jullie denken dat er in mijn familie geen gehadicapten voorkomen en mensen met een psygische afwijking?
Nou..me halfzus is een down-patiënt en me broertje lijdt aan spygopatie/schritsofenie.
Dus het is zeker niet onbekend voor me...

Jullie zijn gewoon bang voor de dood. Mocht het zo zijn dat ik chronisch ziek raak, of dat ik gehandicapt word, dan blijft me mening het zelfde.

En voor de lullige klusjes als kerstballen inpakken, ach...daar heb je illigalen voor.
Of er in jouw familie geen gehandicapten voorkomen heb ik nooit iets over gezegd naar mijn mening... En je zegt : Mensen met een psychische afwijking heb je niks aan... Ook zeg jë : Me halfzus is een down-patiënt en me broertje lijdt aan spygopatie/schritsofenie... Dus daar heb je dan ook niks aan volgens jou? Dus die mogen ze dan ook afschieten??
En lullige klusjes, dat zijn GEEN lullige klusjes, ze worden door jou afgedaan als lullige klusjes omdat jij je er te goed voor voelt.. En omdat mensen zoals jou al het 'goede' werk innemen móeten de illegalen wel dat soort werk doen, omdat ze hier gekomen zijn als gastarbeiders en dus willen werken. En als ze niet dat soort werk zouden doen, dan zou jij zeker weer gaan zeiken dat ze leven van ons belastinggeld en hier geen flikker uitvoeren omdat ze zgn. lui zouden zijn?? Vooroordelen...
Impressions is offline