Onderwerp: Functioneren
Enkele bericht bekijken
Oud 14 November 2003, 09:50   #16
ABC'tje
Guest

Standaard

(dit is niet mijn mening, maar die van iemand anders.. )

0vera
Was het totaal niet met haar aanstelling eens. Vind nu wel dat ze het kunstforum goed heeft gereanimeerd en verder haar taak wel naar behoren doet

Ar-Tuur
Geen punten van kritiek

Bird Of Prey
Ja, ik heb hem nog niet echt veel zien doen eerlijk gezegd. Dus kan ik niet veel over zeggen

BlueWolf
Is op sommige momenten heel consequent en eerlijk, maar plaatst soms ook onzinnige reacties alsof het lijkt dat hij het niet meer leuk vindt. Als hij zijn mening echter duidelijk maakt, doet hij dat wel goed.

dext0r
Doet het als fb goed, maar pakt mensen die hij niet moet snel persoonlijk aan. Dat vind ik een minder punt, maar verder vind ik hem vooral op muziek sterk.

Kampie
Zijn mening maakt hij nooit kenbaar, en zijn persoonlijke aanvallen in een discussie met Bartje hebben hem laten dalen in mijn achting. Doet het als fb niet slecht, maar om nou van een revolutie te spreken..

koelkast
Komt te weinig online, is te slap in discussies en weet zelf vaak niet waar hij het over is. Wil wel deskundig overkomen, maar wordt niet echt serieus genomen heb ik het idee.

LoeLoe
Iemand die vooral haar eigen beleid uitvoert en het ook niet eens is (was) met het beleid op ADB. Verder heb ik het idee dat ze steeds minder geliefd is (om het even mild uit te drukken).

Nightwolf
Is vaak online, ik vind alleen wel dat hij vaak inconsequente beslissingen neemt.

RandyJC
Heeft geen eigen mening, maar doet zijn werk op F&P wel aardig.

Tyskie
De beste. Uit zijn mening goed (ook in Staff), neemt goede beslissingen, en weet waar hij mee bezig is.