Bird Of Prey
Ik kom nooit op zijn fora en weet niet hoe hij is als FB, maar hij is volgens mij vaak online, ik vind dat hij wel een 'groter' forum mag
BlueWolf
BlueWolf heb ik altijd de beste beheerder gevonden, op mij komt hij altijd objectief en consequent (iets wat zeldzaam is voor een fb op ll.com) over. ik heb alleen het idee dat hij er niet zoveel zin meer in heeft en niet zo vaak meer komt.
dext0r
heb al vaker gezegd dat ik hem niet zo geschikt vind als fb omdat hij te snel oordeelt over mensen. mja dit zie ik eigenlijk alleen nog terug op seksualiteit. op muziek vind ik hem een stuk beter, objectief ook

op die andere fora kom ik nauwelijks
Kampie
volgens mij gaat dat wel goed
koelkast
op zich wel .. zakelijk ja, alleen ook het idee dat hij te weinig online is. al lijkt het wel steeds meer te worden (op feedback dan

) hij heeft een goede eigen mening
LoeLoe
voor adb is ze miss niet zo geschikt omdat bepaalde mongolen (

) haar altijd lopen af te bekken. op seksualiteit heb ik haar nooit iets verkeerd zien doen
Nightwolf
handelt soms iets meer naar zn persoonlijke mening dan goed is, maar op zich vind ik dat ie het prima het doet. en ik vind het goed dat hij nu beheerder is (toch?

) omdat hij vaak online is
RandyJC
top. objectief, open instelling. ik vind dat ie het goed doet
Tyskie
ook top. erg objectief, neemt de mening van leden naar mijn idee serieus en probeert er nog wat van te maken hier
over de andere fb's heb ik weinig te melden, die zie ik nooit aan het werk omdat ik nooit op die fora kom