Het gaat om de stelling waarmee je opent. Kijk je wel eens het lagerhuis? Daar geeft dhr. Van Dam altijd de stelling waarover gediscusiëerd kan worden. Als hij zoals jij wil discusiëeren over de punten die voor de Uefa-ranglijst verdient kunnen worden, dan opent hij met de stelling:
'We zouden allemaal voor alle clubs moeten zijn, want dat levert voor iedereen meer punten op'.
Of zo'n onderwerp op dit forum relevant is, daar heb je gelijk in, das een 2e. Je kunt hem inderdaad openen, daar ben je helemaal vrij in. Ander punt is natuurlijk of het zin heeft. Als we eens de namen doornemen van de mensen die hier komen kun je eigenlijk (correct me if I'm wrong) het volgende zeggen:
Arthur en Bazzemans (beiden Graafschap) zullen volgens mij wel voor iedere club zijn.
HugoBoss (tukkert

) volges mij ook

Alsie al tijd heeft om te kijken gezien zijn bijzonder drukke baan

Thea Tank, AntiKezman, Arie-Kanarie (feyeneurd) zullen volgens mij nooit voor Ajax zijn, volges mij enkelen zelfs sowieso niet voor een Nederlandse club

Bertus (roda), zal ook niet voor Ajax zijn, wel voor de rest
Phitje: is een halve jood

Superjood: ahum

Maar volges mij echt nie voor Feyenoord

Bruggi, Tyskie (psv): geen idee eigk

En jijzelf bent dus klaarblijkelijk wel altijd voor een Nederlandse club.
Ik hoop niet dat ik een zeer prominent iemand nu ben vergeten

Maar volgens mij heb ik ze dan allemaal nu. Waarom open je de discussie dan eigenlijk? Je kunt veel voetbal-onderwerpen, of andere sporten, openen, maar om die mensen nu te gaan vragen voor Ajax te zijn, lijkt me een beetje vechten tegen de bierkaai. Dat worden ze met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch nooit..